expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Translate

16 Kasım 2014 Pazar

Yardım

İnsan yaşayamazsa hayatı
Ne anlamı kalır ki arzuların
Cennette zevk vereceğini söylüyorsun
Dünya da biraz verseydin de sapıtmasaydı bu ümmet bu kadar

Biliyorum o zaman kurallar koydun
Çünkü bu dünyanın uzun zaman yaşaması için gerekliydi
Gene biliyorum ki insanlara özgürlük vereceksin 
Ama dünyanın ömrü fazla kalmayacak
Çünkü insan doyumsuzdur, aklını kullamaz
 Bu yüzden ihtiyaç duydun kurallara
Fakat bu insanları sıkı kurallar koyarak bağlı tutamazsın kendine
O yüzden özgürlük gerekecek
Ve haksızlıkların giderilmesi için
Buna da ihtiyaç duyuyorsun
Ben şiirler yazacağım ve filmler çekeceğim yapabildiğim kadar sana yardım edeceğim
Ancak benim yeteneklerim bunlarla sınırlı bu insan bedeniyle
O yüzden üzgünüm tanrım sana yeteri kadar yardım edemediğim için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder