expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Translate

16 Kasım 2014 Pazar

Sevgi

Bu gece bir sen varsın tanrım bir de chopin
Kalbim kana doyuyor seni düşününce
Ama Bütün suçum seni sevmek miydi
Seni sevmeseydim eğer başıma gelir miydi bunlar
Bu kadar merhametli ve bu kadar şeytan olur muydum?

Aşkını yaşamasaydım bu kadar dorugunda
İnsanın sevgisini verir miydin bana ?
Ya da merhametli olmasaydım bu kadar
Sıradan biri olur muydum?
Dertsiz tasasız

Çok günah işliyorum biliyorsun
Ama yaşadığım çağı biliyorsun
Mutlu olmak bunlardaydı
Gerçi bütün zamanlarda böyleydi
Ama sen kısıtlamıştın 
İnsanların bir tek seni sevmesini istiyordum belkide 
Belki sende benim gibi açsındır sevgiye
Belki yalnızlık katlanılmaz olmuştur senin için
Benim sevgim yetmez mi sana ?
söz versem seninle daha çok ilgileneceğime

Ama tanrım bu dinler bana uygun değil
Hem fikirsel hem egosal
Yeni bir din gönderemez misin insanlara?
Ben  şimdilik seni  sadece seveceğim ve bütün kitaplarını okuyacağım
Ve biliyorum başıma gelenleri kabul etmemi istiyorsun
Deneyeceğim tanrım deneyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder