expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Translate

16 Kasım 2014 Pazar

Kurallar,iyilik ve kötülük

İnsanın inancını göstermesi için hayvan katletmesi ne garip degil mi tanrım ?
Biliyorum ancak böyle tutabilirdin bağlılıklarını
Ancak böyle tutabilirdin fikirsizlerin imanını
Ancak böyle hatırlatabilirdin kendini
Bu sadece yayılması için gerekliydi dinin
Kitleler ancak böyle duyurabilirdin kendini kurallarla
Ama artık düşüncesizlerin sevgisini istemediğini biliyorum
Çünkü çok kan döküldü
Belki de kan dökülmesini seviyordun
Benim karanlık tarafım gibi
Belki de gelecekte yaşanacaklara karşı bir öc almaydı birbirlerinden
Ama biliyorum tanrım seninde iyi ve kötü tarafın var ayrı uçlarda
Şefkatli bir anne ya da kızgın otoriter baba gibi
Çünkü ne sadece iyilikle olabilirdi yönetim ne de sadece kötülükle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder