expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Translate

16 Kasım 2014 Pazar

Korku ve sevgi

O kadar çok zaman geçmiş ki seni düşünmeyeli
Nasıl düşünceğimi unutmuşum
Kalbim katılaşmış

Seni düşününce
Günahlarım geliyor aklıma be senden af diliyorum
Bunu sana söylemeye utanıyorum
Ve tekrar günah işlemeye korkuyorum

İnsanı biraz özgür bırakamaz mıydın?
Mutlu olacak kadar
Çünkü mutluluk biraz özgür olmaktan geçiyor
Biraz esnek davranamaz mıydın ?
Neden bu kadar kendini düşünüyorsun?
Cenneti vaad ediyorsun kurallarına uyanlara
Peki sen kurallara uyuyor musun?
Çoğu insan denizi göremeden ölüyor
Dalgaların sesini duyamadan
Sıcak bir aşa sahip olamadan
Ve senin yüzünden çok kişinin hayatı karardı!
Çok kişi öldü!
Pişman mısın böyle yaptığına?
Sevgi yerine korku aşılamaktan?
Oysa ben seni sevmek istiyorum korkmak değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder