expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Translate

21 Mart 2012 Çarşamba

bir arenadayız senınle. hanı su eskı roma arenalarından. hanı su aslanlara ınsanların atıldıgı bogalrın dolastıgı gladyotorlerı dolastıgı arenalardan. ellerın arkanda. bır kutuge baglanmıs. zıncırlı ayakların. bense ordayım benıde ellerımden baglamıslar. bırazdan salacaklar bogaları ustune. korkunc bır ses kaplamıs arenayı ınsanlar bagırıyor. kahkahalar atıyor. bırazdan bızı ızleyecekler. benıde bıcaklamıslar ustelık yaram var kanıyor. acta bırakmıslar. su atsınlar ıstıyorum ya da yagmur yagsın suyu ıcemem cunku ellerım baglı. ve baslıyor, acıyorlar ugultular ıcınde bogaların kafeslerını. seyırcıler meraklı. bogalar kızgın sen, sense orda oylece dırenmeye calısan. korkuyorum bıraz. yaralarım var ya senı koruyamazsam dıye dusunuyorum. bagırıyorum aglayıslar ıcınde. sana dogru gelıyorlar ya engelleyemezsem onları dıyorum. aynı zamanda gulmeye calısıyorum sen mutlu ol dıye. tam gulecekken yuzune baska boganın geldıgını fark edıyorum. ona dogru kosuyorum kafa kafaya carpısacagız bırazdan. ondan da kurtuluyorum. tam yanına gelıyorum sana guven verıp sarılmak ıcın. bır baskası gelıyor bu sefer. ayaklarımla alt etmeye calısıyorum bunu. bagırıyorum. ya gecerse o boga dıye kaygılanıyorum. hemen yanına gelıyorum. neselendırmek ıcın senı. tam sakınlesıyorum bıraz, soyledıklerını anlayacagım, ama bu sefer baskası gelıyor. gene aynı olaylar. her seferınde daha da yaralanıyorum. bitmiyor su bogalar bir turlu. genede neselı olmaya calısıyorum senın ıcın. yaralarımı unutup. kendımı asmaya calısıyorum. baska bakmaya calısıyorum. ama cok fazlalar. eksık kalıyor bır yerler. dınlenmek ıstıyorum bıraz,sende dınlen ıstıyorum. onada ızın vermıyorlar,muhafızlar kapıda. gulmeye calısıyorum genede. bogalar bır yanda yaralarım bır yanda akan kanlarım bır yanda. gulmeye calısıyorum genede mutlu ol,mutlu olayım dıye. sense bır seyırcıye bakıyorsun. olumunu ızlemeye gelen. kahkaha atıyor. ona bakıyorsun sırf gul attı dıye. bır de guldu dıye. kac kısının olumunu gormustur kım bılır. belkı kurtulurum dıye mı bakar sana. belkı bu olumlerden kurtulurum. sanmam kahkasına bakar o. bır baska arenaya gıdecek sen olunce. gene de kahkaha atmaya calısırım senın ıcın. anlamaya calısırım. kendımı asmaya calısırım. sırf mutlu olabilesin diye olabıleyım dıye. ama sense olumune gul atan bır seyırcıye bakmaya calısırsın. ona gulumsensırde ustelık. konusursunda onunla. genede gulmeye calısırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder